Som overskriften antyder så finnes det noen ting som er lure og andre ting som er mindre lure å gjøre… La meg begynne med den lure tingen jeg har gjort denne uka.
Siden jeg skal på kurs i helga, og vi skal være ute uansett vær, så har jeg vært på jakt etter en litt varmere bukse. Stakk innom FK-butikken på Bryne i håp om å finne noe som kunne passe. Fant en foret feltbukse som var akkurat det jeg har lett etter, men det var en rest de hadde, så jeg fant bare en som egentlig er litt for stor. Men de skulle bare ha 169,- for den så tenkte jeg skitt au, og slo til. Fikk prøvd den i dag da jeg var ute en tur med Misty, og kjenner at jeg ikke skal angre på det..
Dette var jo egentlig en lang omvei å ta for å komme til det mindre lure (og som sikkert er grunnen til at evt. lesere stadig er med…)
I dag kjørte jeg Ragnhild til en vennine, og vi tok med Misty bak i bilen. Gadd ikke sette inn buret, og glemte også å ta ned gitteret. Misty la seg ned med det samme, så jeg tenkte ikke mer over det. Fikk satt av Ragnhild, og kom på at jeg kunne stikke innom i døra hos mor. Siden hun hadde slekt på besøk valgte jeg å ikke ta Misty med inn. Vi kom litt i drøsen, med kaffe og det hele, så det ble en god halv time før jeg skulle begi meg på veien igjen. Kikka inn i bilen, og der lå Misty så fint bak i bagasjerommet. Men da jeg åpna førerdøra så jeg fort at ikke alt var helt som det burde. I setet lå restene av en sigarettpakke, men verre: Sikkerhetsbeltet var gnagd rett over! Ble litt innvendig bannskap, det må innrømmes.
Så nå må jeg bestille nytt belte, i mellomtiden så ser det slik ut:


Ikke akkurat noen varig løsning, men det får holde… Burde jo tenkt litt lenger, er jo tross alt ikke mer enn en god uke siden hun ramponerte 2 skolesekker …